Anna Mieszczanek Administracjo przeginasz Anna Mieszczanek Administracjo przeginasz
410
BLOG

Deklaracja Obywateli (jest już link do podpisywania)

Anna Mieszczanek Administracjo przeginasz Anna Mieszczanek Administracjo przeginasz Polityka Obserwuj notkę 55

Wobec polskiej polityki  jestem kompletnie bezradna, Nie mogę wiele. Mogę jednak powiedzieć rządowi, że cofam swoja zgodęna istnienie takiego państwa.Jeśli  znajdę sto osób, które zechcą powiedzieć to razem ze mną – wyślę tę deklarację.  Sama – nie będę się wygłupiać. Głos pojedynczego Obywatela nie ma żadnej mocy sprawczej. Moc pojawia się, kiedy głosów jest wiele. To wlaśnie Obywatelskie Nieposłuszeństwo, o którym pisze Mariquita i carcajou.

 

 

Deklaracja Obywateli

(mozna ja podpisac tu:

http://www.petycje.pl/petycjePodglad.php?petycjeid=5609   )

Państwo nie służy Obywatelom. Politycy zapomnieli, że są na swoich miejscach z naszego wyboru. To groźne. Państwo trzeba w końcu naprawić.  

 

1. Godzę się na istnienie państwa.

2. Godzę się na finansowanie tego państwa z moich, Podatnika, pieniędzy.

3. Godząc się na to, wyznaczam państwu zadanie: ma mnie chronić przed zewnętrznymi wrogami, a wewnątrz ma tworzyć ramy – przede wszystkim gospodarcze - dla godnego życia zwykłych obywateli. Gospodarka jest po to, żeby ludzie lepiej żyli.

4. Wymagam od państwa, by liczyło się z moją opinią

5. Wymagamod państwa, by zaprojektowało taki system podejmowania decyzji, który by uwzględniał moją opinię i opinie innych dorosłych Obywateli – obojga płci na równi.

6. Wymagam od państwa - by uznało istnienie różnych opinii i traktowało je jako równorzędne – wymagające uzgodnienia, a nie partyjnych przepychanek, zależnych od siły tego, kto się przepycha.

7. Wymagamod państwa - ponieważ rozumiem, że opinie często bywają sprzeczne – by zaprojektowało skuteczny sposób dochodzenia do uzgadniania rozwiązań, uwzględniających  sprzeczne a nawet wykluczające się opinie.

8. Wymagamod państwa, by przestrzegało jasnych i zrozumiałych dla zwykłych obywateli reguł: nie kłam, nie kradnij, nie marnuj nie swoich pieniędzy, mów i pisz prawo tak, żeby zrozumiał cię zwykły człowiek..

 

9. Jeśli państwo

- ukrywa przede mną prawdę i dezinformuje mnie - tak jak w sprawie katastrofy smoleńskiej czy w sprawie deficytu budżetowego;

- uczestniczy w rywalizacji  wybranych przez obywateli reprezentantów, zamiast zachęcać do współdziałania i wzajemnego szacunku ;

- toleruje przekręty i rozkradanie wspólnego majątku;

- nie dba o mnie, tylko tworzy kolejne bariery dla spokojnego rozwoju;

- zamyka oczy na rzeczywiste problemy społeczne;

- podejmuje bez mojej zgody wojny

ja -  Obywatel – cofam moją zgodę na istnienie takiego państwa.

 

10. Cofam także moją zgodę na jego finansowanie.

11. Prawo wymaga ode mnie finansowania Państwa.Będę więc nadal płacić podatki.Jednocześnie jednak, poinformuję Premiera i Prezydenta, że nie zgadzam się, by moje podatki finansowały państwo, które nie służy Obywatelom. Mailem prześlę niniejszą  deklarację na adres: kontakt@kprm.gov.pl;   listy@prezydent.pl

 

 

 

Mediuję i pisuję. www.mediator.vel.pl www.obywatel.org.pl NIE NALEŻY USUWAĆ BLOGÓW!!! Państwa już nie ma,tylko szyldu z napisem "POLSKA" nie wypada jeszcze zdjąć. Tak napisał unukalhai pod moim tekstem: http://www.pojedyncze.salon24.pl/150255,rozklada-sie-rozpada-znika-panstwo Nie wierzyłam, że będziemy lepsi, ale nie sądziłam, że będziemy podlejsi - napisała u siebie Ufka cztery miesiace po smoleńskiej katastrofie. wierzę w to co wierzę i robię to, co robię nie zamykaj mnie w szufladzie szufladę zostaw sobie - to cytat z płyty Budynia78, o której tu Mój tekst prawie programowy: Polska jazda bez przepychanki SKWzus to nie tajemnicza druzyna koszykarek tylko Salonowy Klub Wielbicieli zusu Halo-centralo to blog, który zalożyłysmy z Aspiryna, żeby rozmawiać z Igorem i Radkiem. www.rozmawianie.salon24.pl Notatki - zeby było pod ręką: Ustawa o dostepie do informacji publicznej: http://www.bip.gov.pl/articles/view/41 Jak się zakończyły afery - hazardowa - stoczniowa - z poprzednim prezesem ZUS - senatora Misiaka - Pawla Grasia z domem - sprzedazy WNiT czyli Weroniki MP - prezydenta Sopotu - pożyczek posła Palikota - mostowa(Most Siekierkowski) - zabójstwo KOmendanta Głownego policji Niewyjasnione peerelowskie - śmierć Ksiedza Jerzego Ten cytat z Lamy Zopy, lubie pamiętać: Your up and down emotions are like clouds in the sky; beyond them, the real, basic human nature is clear and pure. I lubię pamiętać życzenia wielkanocne Starego,który tako rzekł był: "Bez siebie nie moglibyśmy istnieć jako różnorodna, błyszcząca grupa namiętnych wielbicieli swojego zdania." Otóz to! lech janerka - konstytucje/reformator lech janerka - śpij aniele mój linkin park - faint Moje teksty, które najbardziej lubię: wspólnie z lorenzo, eumenesem, Starym, Referentem Bulzackim, Igłą, Jackiem Jareckim i przy życzliwym wsparciu Panów Jacka Ka., sapiensa, maxa, michaela i stefa. RZECZPOSPOLITA POPRAWIONA według Salonu24 Ballada o Narodzie http://www.pojedyncze.salon24.pl/42980,ballada-o-narodzie Naród przy stole Nasz czas sie kończy, Obywatele? A moze sie zaczyna? Siła, co nie zaciagnie mnie do urny Demokracja w berecie Modlitwa o demokracje z wisienką Igło, ścieg za ściegiem, uszyjemy te demokrację

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka